zondag 2 december 2007

Traantjes om een sul


Beetje foute titel, maar goed.

Ik heb de afgelopen twee keer het filmpje van Paul Potts gezien, een keer bij een conferentie, waar iemand van bol.com zijn presentatie ermee opende en een keer op een heidag van mijn werk, waar het ook niks mee te maken had. Ik neem dus aan dat ongeveer iedereen in Nederland het al gezien heeft. Tot nu toe zit ik er iedere keer met tranen in mijn ogen naar te kijken, maar het wordt al iets minder.

Gisteren was ik op bezoek bij vrienden helemaal in Leiden die volkomen ongeïnteresseerd zijn in alles wat nieuw, in of hip is (ik moest verdomme mee een steenkoude, donkere, tochtige polder in om naar kraaien te kijken die daar massaal in een stel bomen te ruste zouden gaan, wat ze niet eens deden). Ze hebben nog wel internet, dus ik heb het filmpje even voor ze afgespeeld.

Alledrie vochtige oogjes.

En we weten niet waar het van komt. Ja, omdat het zo'n sul is, en hij zo mooi zingt. Terwijl het toch niet mijn muziek is. Ik hoorde net Smoke on the Water, best een aardig nummer. Ik bedoel maar.

Geen opmerkingen: